.

zaterdag 21 augustus 2010

ROZEN EN VIOOLTJES

Welkom in mijn NIEUWE ROZENBOETIEKJE!

Nieuw zijn de boeketjes rozen en viooltjes van papier.
Romantische ruikertjes in de kleuren die je zelf kiest in victoriaanse stijl met heerlijke geur van rozen of bosviooltjes! Echt iets van vroeger.

Voor iedere gelegenheid kan ik in overleg met jou mooie bloemsiersierstukjes maken. Exclusieve ontwerpjes, alle bloemen zijn uniek omdat het handwerk is. Ook kun je rozen afzonderlijk bestellen of een boeket in alle maten.
Te denken aan trouwdecoraties, corsages, verjaardagen, voor je liefje, of gewoon voor jezelf op een mooi kastje of een mooie roos op je toilettafel.
Weet je wat zo leuk is, mijn hele tuin staat in het voorjaar vol met kleine geurende viooltjes in het gras, viola odorata. Dat ruikt echt heerlijk.

Gauw kijken in mijn rozenboetiek! Op de rechterpagina.

1 opmerking:

  1. hallo ik heb een vraag,wat kost een krans van rozen bij u?mvg elke.henk-elke@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen