.

donderdag 3 mei 2012

Rozen voor iedere gelegenheid.....






4 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes, Janny!
    Gaat alles goed met je dochter en kleindochter?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janny,wat een mooie rozen maak jij echt schitterend!!!!
    Ik heb net vol bewondering je blog bekeken en ik heb genoten hoor.
    Kom nog veel hier een kijkje nemen.
    Vanmorgen kwam ik je blog ergens tegen en ik dacht wowww gaaf gauw even bij volgen geklikt want ik dacht die moet ik niet kwijt raken.
    Ik ga nog even verder kijken op je blog want ik vind het waanzinnig mooi en zo knap gemaakt.
    Groetjes Jannie

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment!

      Groeten Janny

      Verwijderen
  3. Dag Janny, via Odetta van Somerset Garden ben ik op jouw blog geattendeerd (omdat ik nogal weg ben van Marie Antoinette en jij kennelijk ook ;-) Wat maak je ongelooflijk prachtige rozen, echt heel romantisch, je hebt er dan ook weer een volgster bij, want ik wil graag meer van je zien! Geniet van je zondag, groetjes, Ira

    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen